به گزارش رکنا، مرید شیخی در رابطه با درگیری و ناهنجاری‌های شب گذشته در شهر پلدختر که بین طرفداران دو کاندیدا رخ داد اظهار داشت: مُر قانون برای همه الزامی است و نباید تحت تاثیر هیجانات و احساسی اقدامات خلاف قانون انجام داد.

وی افزود: عاملان درگیری شب گذشته شناسایی و تا کنون دو نفر از عاملان درگیری دستگیر شدند و روند پیگیری آن به صورت ویژه در دستور کار دادستانی است؛ عوامل اصلی درگیری‌ها هم دستگیر خواهند شد و در این راستا دستورات ویژه و فوری به مرجع انتظامی صادر شده و پیگیر آن هستیم.

دادستان پلدختر با بیان اینکه از کاندیداها خواسته‌ایم که طرفداران خودشان را به آرامش دعوت کنند عنوان کرد: برگزاری انتخابات سالم با جلب اکثریت مشارکت مردم در اولویت است و نباید برخی‌ها با بی‌قانونی، آرامش و امنیت مردم برهم زد.

وی با اشاره به اینکه دادستانی و دادگستری دستورات ویژه‌ای برای برخورد با اشخاصی که سبب ایجاد بی نظمی در شهر شدند را داده و برخورد قضایی با این افرادخواهد شد بیان کرد:دادستانی پلدختر بدون جانبداری از هیچ کاندیدای برای سلامت و امنیت انتخابات و صیانت از آرا مردم برخورد قاطع با اشخاصی که قصد دارند امنیت و سلامت انتخابات را به مخاطره اندازند برخورد قضایی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟