به گزارش رکنا، عصر یک شنبه 20 بهمن امسال کارگر یک رستوران در حال کار بود که بین او و سرآشپز رستوران که جوانی 30 ساله بود درگیری لفظی رخ داد.

این درگیری که در ابتدا داخل آشپزخانه صورت گرفته بود، لحظه به لحظه شدت گرفت و دو مرد جوان با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و ادامه دعوای آن ها به فضای رستوران کشیده شد.

صدای داد و بیداد دو جوان، صاحبان مغازه ها و افراد عبوری در بازار را به سمت آن جا کشاند و هنوز دقایقی نگذشته بود که خودروی گشت کلانتری 113 بازار با توجه به شلوغی و سر و صدایی که از داخل رستوران به گوش می رسید در جلوی رستوران توقف کردند.

ماموران وقتی وارد رستوران شدند با صحنه خونینی روبه رو شدند و با توجه به این که مرد سرآشپز غرق خون روی زمین افتاده بود در ابتدا از امدادگران اورژانس درخواست کمک کردند و در گام بعدی مرد 43 ساله ای را که عامل این درگیری خونین بود در داخل رستوران دستگیر کردند.

امدادگران اورژانس با حضور در محل درگیری، پس از بررسی های ابتدایی مرگ سرآشپز رستوران را تایید کردند و با جنایی شدن این درگیری، تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت همراه بازپرس ویژه قتل از شعبه 10 دادسرای امور جنایی در صحنه جرم حاضر شدند.

کارآگاهان در ابتدا کارگر رستوران را که عامل این جنایت خونین بود، هدف تحقیق قرار دادند و مرد جوان به ماموران گفت: من سه ماه قبل در این رستوران مشغول به کار شدم و بعد از دو ماه این جوان 30 ساله به عنوان سرآشپز در رستوران مشغول به کار شد.

وی افزود: سرآشپز جوان هر روز به من دستور می داد که چه کار کنم و من از رفتارهایش خسته شده بودم تا این که امروز وقتی به من دستور داد تا کارهای آشپزخانه را انجام دهم با او درگیر شدم و وقتی درگیری ما به داخل رستوران کشید در یک لحظه چاقویی را که روی میز بود برداشتم و ضربه ای به او زدم.

مرد جوان ادامه داد: من قصد کشتن نداشتم و این اتفاق در یک لحظه رخ داد و وقتی به خودم آمدم دیدم پسر جوان غرق خون روی زمین افتاده است.

بنا به این گزارش، بازپرس دشتبان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و کارگر رستوران نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟