آسانترین سرقت از جواهر فروشی / مردان مسلح خونسرد بودند  + فیلم /  هند
حجم ویدیو: 9.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت سه سارق مسلح را از یکی از جواهرفروشی‌های هند به تصویر می‌کشد. این سارقان که مسلح به سلاح گرم بودند با شلیک گلوله به سمت صاحب جواهرفروشی موفق به سرقت جواهرات شدند.

این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته داخل جواهرفروشی تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو سه سارق در حالی که در پشت کانتر قرار گرفته اند و در حال تهدید صاحب جواهرفروشی هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد آن‌ها با شلیک چند گلوله صاحب جواهرفروشی را به سمت دیگر کانتر که خود حضور داشتند کشانده و او را گرفتار می‌کنند.

بنا به گفته پلیس محلی هند سارقان برای ترساندن صاحب جواهرفروشی اقدام به شلیک چهار گلوله به سمت او کردند که یکی از گلوله‌های شلیک شده به شانه مرد جوان برخورد کرد. این مرد پس از فرار سارقان با کمک شاهدان عینی توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. در لحظه وقوع سرقت مرد دیگری نیز به همراه صاحب جواهرفروشی در پشت کانتر فروشگاه حضور داشت که او نیز نتوانست سارقان را ناکام کند. بنا به گزارش پلیس سارقان پس از انجام سرقت با موتورسیکلت از محل متواری شدند. پلیس هند پس از این سرقت در جواهرفروشی حاضر و اقدام به جمع آوری مدارک کرد. این سرقت در ساعت ۸ شب تاریخ ۶ فوریه و در منطقه " نیوگاندهیناگار" واقع در احمد آباد هند رخ داد.

گفتنی است؛ تحقیقات و جستجو‌های پلیس برای شناسایی سارقان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟