شوکه شدن مخوف ترین آدمکش های دهلران در مخفیگاه روستایی

به گزارش رکنا ، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل و ۲ نفر مجروح بوسیله سلاح گرم در یکی از استان‌های همجوار در بهار امسال، بلافاصله پلیس، به صورت ویژه دستگیری قاتل و همدستانش را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:در بررسی‌های ماموران مشخص شد در یکی از استان‌های همجوار مردی به هویت معلوم بهمراه ۲ نفر دیگر با شلیک چندین گلوله به قتل و زخمی شده و ضاربان متواری و در شهرستان دهلران مخفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: بلافاصله با تدابیر عملیاتی، توسط انتظامی شهرستان دهلران، ماموریت، جهت شناسایی و دستگیری قاتل متواری و همدستانش به پاسگاه عین خوش و دشت عباس ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی استان همجوار و شهرستان دهلران و اطلاعاتی شبانه روزی و اقدامات خاص پلیسی با هماهنگی بازپرس ویژه قتل دادگاه عمومی موسیان و دشت عباس، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای قاتل فراری و همدستانش شدند.

او یادآور شد: ماموران پلیس، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه، قاتل و همدستانش را در مخفیگاهشان در یکی از روستا‌های همجوار شهر دهلران، محاصره و دستگیر کردند.

سرهنگ مکی گفت: متهمان به بزه ارتکابی خود برابر مستندات موجود اعتراف و انگیزه خود را از قتل را نزاع و درگیری، مجادله لفظی عنوان کرد که در این راستا پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟