کشف 34 بسته شیشه از معده مرد افیونی / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: روز گذشته تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هماهنگی های قضائی برای دستگیری خرده فروشی مواد مخدر اقدام و پس ازمراقبت های ویژه پلیسی موفق شد این فرد را در مخفیگاهش دستگیر ولی مقدار جزئی مواد مخدر از نوع شیشه از مخفیگاهش کشف شد.

وی بیان کرد: با تشکیل پرونده ای در این خصوص، متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به افسر نگهبان تحویل تا به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی تحویل شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه افسرنگهبان وقت متوجه شرایط نامساعد جسمانی متهم شده که از ناحیه شکم اظهار درد و تالم می کرد، ادامه داد: تیم پزشکی برای بررسی وضعیت جسمانی متهم دعوت و خدمات پزشکی سرپایی انجام شد.

این مقام انتظامی گفت: با شرایط نامساعد متهم و بیشتر شدن اظهار تالم وی سریعا متهم به یکی از بیمارستان ناجا منتقل که تیم پزشکی در بررسی های پزشکی متوجه وجود بسته هایی در معده متهم شدند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پزشکان که احتمال می دادند این بسته ها، مواد مخدر باشد بلافاصله به اتاق عمل هدایت و موفق شدند تعداد 34 بسته مواد مخدر در مجموع به وزن 347 گرم شیشه کشف کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: وضعیت جسمانی متهم رو به بهبود است و تحت درمان و مراقبت های پزشمی قرار داردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟