راز هدیه یک زندانی به همسرش فاش شد / کریم خجالت کشید

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "محسن معظمی گودرزی" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت : 25 خرداد ماه امسال پرونده ای با موضوع کیف قاپی برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شاکی پرونده که خانم جوانی بود در خصوص سرقت رخ داده اظهار داشت، کیفم که حاوی گوشی تلفن همراه ، پول نقد و مدارک بود توسط موتور سواری سرقت شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در تحقیقات میدانی در محل وقوع جرم، موفق شدند سارق کیف را که یکی از متهمان سابقه دار به نام امیر رضا 30ساله بود، شناسایی شدند.

وی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد وی به جرم دیگری دستگیر شده و در زندان به سر می برد. با هماهنگی قضائی امیر رضا در اختیار این پایگاه قرار گرفت و اعتراف کرد گوشی سرقتی و سایر اموال را به یکی دیگر از زندانیان به نام کریم فروخته است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در ادامه تحقیقات کریم نیز از زندان به پایگاه دوم منتقل شد و اظهار داشت گوشی را به همسرش هدیه کرده است.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با اعتراف صریح هر دو متهم گوشی سرقتی از همسر کریم تحویل و با هماهنگی قضائی به شاکی پرونده برگردانده شد.

وی افزود: هر دو متهم با دستور مقام قضائی با صدور محکومیت جدید روانه زندان شدند و خسارت وارد شده به شاکی از طرف متهمان جبران و به شاکی پرداخت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟