انهدام باند سرقت های مسلحانه در کنارک

به گزارش رکنا،  سردارمحمد قنبری اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت‌های مسلحانه موتور سیکلت در سطح شهرستان کنارک موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی و دیگر رده‌های عملیاتی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از محلات شهر کنارک به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: لحظاتی پس از وقوع سرقت یکی از تیم‌های پلیس آگاهی به راکب جوان یک دستگاه موتور سیکلت که با مشاهده خودرو گشت پلیس تغییر مسیر دادند مظنون و به تعقیب آن پرداختند.

سردار قنبری بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام ماموران انتظامی موتورسیکلت را با علائم هشدار دهنده متوقف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی اظهار داشت: با استعلام مشخصات موتورسیکلت مشخص همان موتورسیکلت سرقتی است که با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه با هماهنگی مقام قضائی مورد بازجوئی قرار گرفتند و به 4 فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و 2 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان های کنارک و چابهار با همدستی 3 تن از دوستانشان اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه این عملیات 3 عضو دیگر این باند طی عملیات های مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنان 2 قبضه اسلحه کلت کمری، یک قبضه اسلحه مینی کلاش،40 عدد فشنگ جنگی و یک تیغه شمشیر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟