به گزارش رکنا، پس‌ از کشف جسد جوانی ناشناس در اطراف جاده ماهدشت کرج، شناسایی مقتول و قاتل در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت و مأموران موفق شدند هویت مقتول را که جوانی 18 ساله به‌ نام رضا بود شناسایی کنند. در مرحله بعد مأموران با دعوت از خانواده مقتول تحقیقات‌شان را ادامه دادند تا اینکه متوجه شدند مقتول چند وقتی است که با یکی از دوستانش به‌ نام کاظم در یک منزل مجردی زندگی می‌کردند که پس از این جنایت کاظم هم ناپدید شده است. بنابراین کارآگاهان با این فرضیه که قتل از سوی پسر جوان رخ داده است وی را به‌عنوان اصلی‌ترین سرنخ پرونده تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز درباره دستگیری مقتول گفت: مأموران با تلاش‌های شبانه روزی در نهایت موفق شدند کاظم را در تهران دستگیر کنند.

او پس از دستگیری با توجه به مستندات موجود به قتل اعتراف کرد و گفت: آن شب من و رضا مقدار زیادی ماده مخدر هرویین مصرف کردیم و از حالت عادی خارج شدیم رضا با توهمی که در سرش داشت من را با چاقو تهدید به مرگ کرد و همین مسأله باعث شد تا درگیری میان ما بالا گرفت و من هم پس از گرفتن چاقو چند ضربه به سینه و گردنش زدم و پس‌ از قتل هم جسدش را در اطراف ماهدشت کرج رها کردم.

با اظهارات کاظم و اعتراف صریح او به قتل پرونده این متهم تحویل مراجع قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟