به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: فردی که در مقابل دادگستری شهرستان دشتستان با تیراندازی منجر به مجروحیت یکی از شهروندان شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فرهاد آراوند روز شنبه در این ارتباط افزود: در پی وقوع تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان در مقابل دادگستری شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تحقیقات و بررسی‌های لازم توسط مأموران پلیس امنیت عمومی دشتستان برای شناسائی و دستگیری عامل تیراندازی آغاز شد.

وی بیان کرد: در نتیجه تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و دستگیری چندین نفر از افراد دخیل در وقوع جرم سرانجام عامل اصلی تیراندازی شناسائی شد.

آراوند ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی دشتستان پس از شناسائی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند وی را در حالی که قصد فرار از دست مأموران داشت، دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری بکار رفته در تیراندازی را از وی کشف کنند.

وی افزود: متهم در بازجوئی های پلیسی انجام شده و در مواجهه با شواهد، قرائن و مستندات ارائه شده از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی به بزه انتسابی اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟