حجم ویدیو: 10.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

به گزارش رکنا، همزمان با خبر آزادسازی منطقه خان‌طومان سوریه از یوغ گروه‌هایی تروریستی به دست نیرو‌های ارتش سوریه ویدئویی از لحظات تکان‌دهنده و دیده‌نشده‌ای از نبرد شیرمردان ایرانی در خان‌طومان در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه بود که تروریست‌ها با نقض آتش بس تعدادی از رزمندگان ایرانی را به شهادت رساندند و بر شهرک خان طومان مسلط شدند. در پی این حمله غیر انسانی ۱۳ تن از نیرو‌های لشکر ۲۵ کربلای مازندران به شهادت رسیدند. در بین اسامی شهدا نام تعدادی شهید از دیگر شهر‌ها هم به چشم می‌خورد. با تائید سپاه پاسداران اعلام شد که در این حمله علاوه بر ۱۳ شهید تعداد ۲۱ نفر از نیرو‌های ایرانی مجروح شدند و تعداد ۶ نفر به اسارت دشمن درآمدند. در پی شهادت این ۱۳ نفر آمار شهدای مدافع حرم استان مازندران به ۲۰ شهید رسید. شیرمردان خطه شمال، خالق حماسه‌های اروند، فاتحان بدر و خیبر حماسه‌ای دیگر در قلب سوریه را رقم زدند.

در ادامه می‌توانید لحظاتی تکان‌دهنده و دیده‌نشده از نبرد شیرمردان ایرانی در خان‌طومان را مشاهده کنید:برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 539422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟