این مرد پلید را می شناسید؟ / او فقط سراغ زنان تهرانی می رفت + عکس چهره باز

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 11مهرماه امسال پرونده ای با موضوع زورگیری از یک خانم جوان از کلانتری 106 نامجو برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه سوم در خصوص روز حادثه گفت، ساعت 2 بعد از ظهر دهم مهر برای رفتن به منزل خواهرم سوار یک دستگاه پژو 405 نقره ای شدم، راننده خودرو که مردی حدودا 50 ساله بود در مسیر به من چند شمش طلا نشان داد و گفت: قصد معاوضه شمش ها را دارد و به من پیشنهاد داد که اگر موافقم طلاهایم را به او بدهم و در عوض یک عدد از شمش ها را بگیرم. من که به رفتار او مشکوک بودم از این کار امتناع کردم در ادامه مسیر به یک مکان خلوت رسیدیم و راننده، خودرو را نگه داشت و رو به من کرد و با پرخاش و تهدید سلاح سرد گفت که طلاهایم را به او دهم و من برای حفظ جانم این کار را کردم و طلاهایم را به ارزش حدود 10 میلیون تومان را به او واگذار کردم. با پیاده کردن من از خودرو با سرعت متواری شد ولی من موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

سرهنگ چهری با اشاره به اینکه مالک خودرو شناسایی و به پایگاه سوم دعوت شد افزود: مالک خودرو در بازجویی به کارآگاهان اعلام کرد خودرو را در اختیار یکی از بستگانش به نام " علیرضا " 50 ساله گذاشته تا برایش بفروشد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که علیرضا سابقه دار بوده و پیش تر دو مرحله به جرم کلاهبرداری دستگیر شده است، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی متهم هنگام خروج از منزلش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه سوم به سرقت از شاکی و 5 فقره سرقت مشابه دیگر در محدوده شرق تهران و محله نظام آباد اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به اقرار صریح متهم به جرایم ارتکابی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مرجع قضائی دادسرای ناحیه 15تهران برای کشف سایر جرایم احتمالی صادر شد. مال باختگانی که به همین شیوه متحمل زورگیری شده اند، می تواند به پایگاه سوم پلیس آگاهی برای تشکیل پرونده و پیگیری آن پرونده شان مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟