فیلم لحظه بازداشت امیر تتلو در ترکیه / دقایقی پیش رخ داد + عکس
حجم ویدیو: 952.20K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07

به گزارش رکنا، امیر حسین مقصودلو معرو به امیر تتلو با انتشار فیلمی از خودش در فضای مجازی عنوان کرده که قصد خروج از کشور ترکیه به مقصد لندن را داشته است که در فرودگاه کشور ترکیه همراه یکی از دوستانش بازداشت شده است.

امیر تتلو اظهار داشته که پلیس ترکیه با دستور پلیس ایران اقدام به دستگیری وی کرده است و با انتشار تصویر دستنبد پلیس و در حالیکه سوار بر خودروی پلیس ترکیه است این خبر را به طرفداران خودش اعلام کرده است.

امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶، تهران)، با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز فعالیت می‌کند.

زندگی‌نامه

امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲، تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت.

تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شدکه پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد. امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آن از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده‌است.

امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به‌طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده‌ است. خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته‌است که برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس‌بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه‌آهن آغاز کند.اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه‌آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه‌آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای به ویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

آذر ماه سال 96 بود که این خواننده زیرزمینی  که حواشی زیادی داشته است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:

"من عاشق این شهر بودم، اما خداحافظ تهران، خداحافظ ایران"

وی ساعاتی پس از این پست تصویر دیگری از خود در هواپیما را منتشر  و خداحافظی کرد.

امیرمقصود لو به ترکیه سفر کرد و چند کنسرت نیز در آنجا به اجرا گذاشت تا اینکه صبح امروز در صفحه اینستاگرامی اش با انتشار متن و تصویری از دستگیری‌اش از سوی ماموران پلیس ترکیه خبر داد.

کدخبر: 538906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟