این باند دزدان خودروهای تهرانی ها بودند ! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: کارآگاهان اداره 20 پلیس آگاهی در تحقیقات پلیسی بر روی یکی از پرونده های پلیس آگاهی پی بردند اعضاء باندی از سارقان و مالخران سابقه دار به صورت گسترده در حال سرقت و خرید و فروش لوازم قطعات و محتویات خودرو شهروندان هستند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره 20 قرار گرفت و با تلاش های مستمر آنان، سرانجام مخفیگاه متهمان در شرق تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم دستگیر شدند.

به گفته وی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی از قبیل 6 حلقه رینگ و لاستیک، 6 عدد ساب باکس، 5 عدد باند، 7 عدد جعبه ابزار، 4 عدد چادرمسافرتی ، 5 کارتن گلاب و عرقیجات و ... کشف شد.

میرزکی افزود : یکی از متهمان در بازجویی های انجام شده اقرار کرد تاکنون 50 فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده های شرق و جنوب شرق تهران، اکثرا از داخل خودروهای پژو، پراید و تیبا ، اموالی از قبیل زاپاس ، ابزار آلات ، باند ، آمپلی ، چادرهای مسافرتی و .... را با همدستی فردی به نام "صالح" انجام داده ام و اکثر اموال را به "حبیب" و "محمود" فروخته ام .

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات متهم و پس از تحقیقات گسترده میدانی و اقدامات فنی وپلیسی ، محل اختفای صالح نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی نیز دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرایم انتسابی اعتراف کرد.

میرزکی در پایان با اشاره به اینکه متهمان همگی به مواد مخدر و روانگردان اعتیاد دارند و سابقه دار هستند، تصریح کرد: کلیه مال باختگان شناسایی شده و کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: هر 4 متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 536112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟