این زن به کارگردانی سرقت اعتراف کرد و هر سه دزد روانه زندان شدند.

11 اردیبهشت امسال یک مردعراقی به دادسرای شهر ری مراجعه کرد و سرقت کیف دستی اش را اطلاع داد.

ردیابی دزدان برای بررسی های تخصصی در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

به گزارش رکنا، مال باخته در این بخش از تجسس ها گفت: از کشور عراق برای معالجه به تهران آمدم، ساعت 11 صبح درحالی که به همراه همسرم قصد رفتن به بیمارستان را داشتم سرنشین یک پراید از خودرو پیاده شد و با قاپیدن کیف دستی ام که حاوی دو میلیون تومان پول، 100هزاردینارعراقی و دو تلفن همراه بود، سوار خودرو شد و با همدستانش از محل گریخت.

کارآگاهان با حضور در محل وقوع سرقت، تصویر ناخوانایی از پلاک خودروی دزدان به دست آوردند که با تلاش کارآگاهان شماره اصلی خودروی سارقان شناسایی شد ولی پس از استعلام مشخص شد که خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت در محدوده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران دارد تا این که خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری حکیمیه تهرانپارس به صورت رها شده کشف و به پارکینگ منتقل شد.

کارآگاهان در بررسی از داخل خودروی سرقتی، یک کارت ملی مربوط به زنی را کشف کردند و درحالی که احتمال سرقت توسط این خانم ضعیف بود اما در اقدامات پلیسی مشخص شد این زن پسری 25 ساله به نام فرید دارد که سابقه دار بوده است و به دفعات مختلف به جرم سرقت دستگیر شده است.

مرد عراقی به محض مشاهده تصویر فرید وی را به عنوان سارق اموالش و سرنشین خودرو شناسایی کرد.

از این رو، تلاش برای شناسایی مخفیگاه فرید آغاز و سرانجام وی در محدوده نارمک بازداشت شد.

فرید در تحقیقات اولیه اظهار کرد: نقشه سرقت را همدستم به نام روشا که دختری 22ساله و دانشجوی کارگردانی است، کشید. ابتدا خودرویی را در محدوده فاطمی سرقت کردیم. تردد مرد عراقی و همسرش توسط فردی دیگر به روشا اعلام می شد تا این که در محل خلوتی روشا خودرو را متوقف کرد و پس از سرقت کیف دستی اتباع عراقی از محل گریختیم.

در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه روشا در محدوده نیاوران شناسایی و وی دستگیر شد.

روشا در بازجویی ها گفت: دانشجوی کارگردانی هستم و به دلیل رابطه دوستی با فرید، در سرقت ها با وی همکاری داشتم. فردی عراقی به نام محمود و ساکن دولت آباد آمار تردد شاکی را به من اطلاع می داد.

همین اعترافات کافی بود تا محمود نیز بازداشت شود و همدستی با دختر دانشجو را به گردن بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟