بازداشت 7 شرور خطرناک که هانی کرده را سلاخی کردند / او زنده ماند +عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در راستای دستگیری ضاربان یکی از شرورهای پایتخت به خبرنگار رکنا گفت: تابستان سال 96 بین 2 گروه از اراذل و اوباش یک درگیری رخ می دهد که در این درگیری انگشت یکی از شرورها قطع می شود و از آن زمان به بعد، 2 گروه شرور در فضای مجازی و واقعی برای همدیگر کری خوانی می کردند تا اینکه شامگاه دوشنبه 2 دی ماه درگیری دیگری بین این دو گروه در خیابان شاپور رخ داد.

سرهنگ راستی

وی افزود: همانطور که در فیلم حمله 6 جوان موتور سوار به سرنشین خودروی پژو 206 مشاهده شده است، این 6 جوان با قمه به چاقو به سرکرده گروه دیگر که معروف به هانی کرده است حمله کرده و او و جوان دیگر داخل خودرو را هدف ضربات چاقو و قمه قرار می دهند.

سرهنگ راستی در خصوص دستگیری متهمان گفت: با توجه به اینکه این درگیری باعث ترس و وحشت مردم شده بود و امنیت و آرامش مردم در راستای وظیفه پلیس است اقدامات فنی و پلیسی برای دستگیری عاملان حمله به اراذل اوباش دیگر در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ادامه داد: ماماوران با اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود 7 نفر را که در این درگیری حضور داشتند را دستگیر کردند که 2 تن از آنها با قرار وثیقه آزاد و 5 متهم دیگر با دستور بازپرس پرونده روانه زندان شدند و تحقیقات برای تکمیلی برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ راستی در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی که ضاربان ادعا کردند از مرز خارج شدند به رکنا گفت: این اتفاق از سوی یکی از طرفداران گروه ضاربان که در غرب کشور است صورت گرفته و بررسی ها نشان از آن دارد که این جوان در زمان حمله به خودروی شرور معروف به نام هانی کرده در ایران نبوده است و این فیلم را در تماس دوستانش و فریبکاری منتشر کرده است.

وی درباره وضعیت جسمانی 2 مجروح این پرونده گفت: 2 نفر در این حادثه مجروح شدند که یکی از آنها خیلی زود از بیمارستان ترخیص و اظهارات خود را در اداره پلیس مطرح کرد و نفر دوم که هانی کرده است نیز صبح امروز از بیمارستان ترخیص و به دادسرا اعزام شده تا جزئیات دقیق این درگیری را اظهار کند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در پایان گفت: همه افرادی که در این درگیری حضور داشتند دارای سوابق شرارت و درگیری هستند که نفر اصلی این پرونده 8 بار به خاطر شرارت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت به زندان رفته و نفر دوم نیز 9 بار به خاطر جرائم مختلف شرارت در زندان بوده است که از سال 90 تحت کنترل پلیس قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 533093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟