4 بچه محل به خاطر دزدی در تهران دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 17 مهرماه سال جاری پرونده ای از کلانتری 128 تهران نو با موضوع موبایل قاپی از شهروندی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: در گام اول تحقیقات مال باخته پس از حضور در پایگاه اظهار داشت: ساعت 8 شب 16 مهرماه هنگام رفتن به خانه بودم که 4 جوان با دو دستگاه موتورسوار با سمتم حمله ور و موبایل گران قیمتم را سرقت و گریختند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان با مراجعه به محل سرقت، موفق شدند تصویری از پلاک انتظامی یکی از موتورسیکلت ها و راکب آن را به دست بیاورند، عنوان کرد: در گام بعدی مالک موتورسیکلت به نام "حسام 20 ساله" شناسایی و تصویر وی توسط شاکی مورد تایید قرار گرفت.

اختیاری با اشاره به اینکه کاراگاهان موفق شدند مخفیگاه حسام را در محدوده خیابان نبرد شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی¬-های قضائی حسام در چهارم دیماه در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از مخفیگاه وی موتورسیکلتی که متهم با آن سرقت را مرتکب شده بود، کشف و به همراه وی به پایگاه ششم انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم ابراز داشت: حسام ضمن قبولی سرقت ارتکابی اظهار داشت، من به اتفاق سه تن از همدستانم که بچه یک محل هستیم در ساعت های اولیه شب در محدوده شرق تهران پرسه زنی می کردیم و از افراد عبوری تلفن همراه و اموال با ارزش آنان را سرقت می کردیم و سپس اموال سرقتی را به افراد عبوری می فروختیم.

اختیاری در ادامه گفت : در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر 3 متهم دیگر نیز شناسایی و در عملیات های منسجم و هماهنگ هر 3 متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان موتورسیکلت دیگر متهمان نیز کشف شد.

وی در پایان گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای این باند سرقت و اعترف صریح آنان به جرم ارتکابی، همگی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 533058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟