دستگیری شرور حرفه ای در بیرجند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری فرد شرور در یکی از محلات شهر بیرجند خبر داد و گفت: شهروندان و اهالی محل از اقدام قاطع پلیس در دستگیری این شرور تقدیر کردند.

سردار مجید شجاع روز یکشنبه اظهار داشت: با دریافت اطلاعات و گزارشاتی از شهروندان مبنی بر فعالیت فردی شرور در شهر بیرجند، موضوع توسط پلیس امنیت عمومی استان بررسی شد و شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: تحقیقات ماموران پلیس امنیت عمومی حاکی از این بود که فردی با دایر کردن مرکز فساد و پاتوق استعمال مواد مخدر باعث انحراف جوانان و انجام جرایم اجتماعی در یکی از محلات شهرستان بیرجند شده است و از این طریق تحصیل پول نامشروع می‌کند که محل مورد نظر شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی محل شناسایی شده را بازرسی و در عملیاتی ضربتی شرور معروف این محل را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده با مشاهده ماموران در برابر قانون مقاومت کرد و قصد ایجاد درگیری با ماموران را داشت که با اقدام قاطع پلیس به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

سردار شجاع تصریح کرد: در بازرسی از این محل مقادیری مواد مخدر، آلات استعمال مواد مخدر، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک تیغه سلاح سرد کشف شد و با توجه به حضور مردم در محل، دستگیری این فرد شرور باعث خوشحالی اهالی محل و تقدیر شهروندان از اقدام قاطع پلیس شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟