مرگ بی رحمانه مادر و فرزندانش توسط اسماعیل / آویزان بودن اجساد سوخته از سقف خانه+عکس / آمریکا

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس کانزاس مردی جوان را به جرم قتل عمد یک خانواده دستگیر و زندانی کرد.

بر اساس گزارش پلیس، اسماعیل 31 ساله طی یک درگیری با معشوقه اش اقدام به قتل زن جوان و دو فرزند او کرده که پس از این جنایت دردناک اجساد آن ها را در حالی که از سقف خانه آویزان کرده بود در خانه به آتش کشید .

مامورپلیس در خصوص این حادثه عنوان کرد که متهم اجساد و خانه قربانی را به آتش کشید و متواری شد که همسایه ها به خاطر شعله ور شدن آتش متوجه ماجرا شده و با تماس با اداره پلیس ماموران را در جریان ماجرا قرار دادند.

پس از اعزام فوری پلیس و اورژانس به محل حادثه اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.

در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم و معشوقه اش مدت ها به یکدیگر درگیر بودند که شب حادثه صدای فریاد و التماس های زن جوان و فرزندانش نشان از فاجعه ای هولناک می داد.

پس از اظهارات همسایه ها در خصوص رفتار خشونت آمیز اسماعیل، ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی مجرم آغاز کرده و توانستند پس از مدتی تعقیب و گریز وی را شناسایی و دستگیر کنند.

در حال حاضر قاتل بی رحم در بازداشت است تا به زودی پس از تکمیل پرونده جلسه دادگاهی اش برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 531654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟