به گزارش رکنا، سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه افزود: برای انهدام این باند بزرگ قاچاق موادمخدر چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات مرزبانان این فرماندهی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی، ۲ تن و ۷۴۴ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۳۳۷ کیلوگرم تریاک و ۴۰۷ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

او با قدرانی از زحمات شبانه‌روزی مرزداران سیستان و بلوچستان بویژه دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه که در این عملیات با رشادت و هوشمندی کامل عمل کردند، تصریح کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی در سال ۹۸ است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 531501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟