دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تلاش برای آزادی دانشجوی بازداشتی

به گزارش رکنا ، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره آزادی علیرضا براداران شرکا، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی هوافضا گفت: این دانشجو اکنون در کرج بازداشت است، اما بعد از ثبت پرونده و اظهارات به تهران منتقل خواهد شد و ما پیگیر آزادی این دانشجو هستیم.

«سیاوش خرسندی» معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره آخرین وضعیت علیرضا براداران شرکا، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر که روز پنج شنبه پنجم دیماه در بهشت سکینه کرج بازداشت شد، گفت: ما به محض اطلاع از این خبر در همان روز پیگیری‌های لازم را انجام دادیم. به دلیل اینکه علیرضا برادران در کرج بازداشت شده است، باید طی یک مراحلی تحویل استان تهران داده شود تا مجددا پیگیر پرونده او شویم.

خرسندی ادامه داد: مسئولان مربوطه در این زمینه به ما قول مساعدت دادند که نسبت به آزادی وی اقدام کنند، اما ظاهرا در کرج تهیه اظهارات اولیه کمی زمان برده و همین امر موجب تاخیر در انتقال آقای برادان به تهران شده است. ما چندین مرتبه در این خصوص مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم این دانشجو به زودی آزاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مذاکرات شما با قوه قضائیه بوده است؟ گفت: ما با مسئولان مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند، مذاکره کردیم و پیگیری‌هایی را انجام دادیم. مسئولان مربوطه برای انتقال یا آزادی علیرضا برادران روز خاصی را به ما اعلام نکرده‌اند، اما گفتند که انتقال آقای براداران به تهران به زودی انجام خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان اظهار داشت:‌ به هر حال باید مراحل تهیه پرونده و ثبت اظهارات وی در کرج به اتمام برسد تا به تهران منتقل شود. امیدواریم در همین یکی دو روز اخیر آقای برادارن به تهران انتقال داده شود تا نسبت به آزادی وی اقدام کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟