بازداشت دزدان میلیاردی خانه های منطقه جوادیه تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ"دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم تهران در توضیح این خبر گفت: در سه ماه اخیر پرونده های مشابهی به کلانتری 117 جوادیه ارجاع که کلیه مال باختگان در اظهارات مشابهی عنوان داشتند که برای مدتی به مسافرت رفته ایم و چند روزی در منزل تردد نداشتیم و هنگام مراجعت به منزل متوجه شدیم که تعدادی اموال با ارزش منزلمان از قبیل لوازم خانگی و طلاجات به سرقت رفته است.

وی عنوان داشت: تیمی از ماموران تجسس کلانتری جوادیه بررسی موضوع را به عهده گرفتند و با مراجعه به محل های سرقت به دست آوردند که سرقت ها توسط دو مرد با استفاده از خودرو های سرقتی انجام می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی چهره واضحی از یکی از متهمان به دست آمد و مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش تر نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت و موفق شدند مخفیگاه هر دو سارق را در محدوده کلانتری جوادیه شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

جلیلیان بیان داشت: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان آغاز شد تا اینکه صبح روز گذشته هر دو سارق با دستور قضائی دستگیر و در بررسی از آن محل، تعدادی از اموال سرقتی از قبیل: پروژکتور ، دوچرخه، لب تاب و تلویزیون و دو قطعه گردنبند کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان 35 و 42 ساله هستند و به 21 فقره سرقت منزل در محدوده کلانتری اعتراف کردند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند، باتردد در محل های مختلف تراکت هی تبلیغاتی در لای در ورودی قرار می دادیم و اگر به مدت 24 ساعت برگ در لایه درب مانده باشد مطمئن می شدیم که منزل خالی است و سپس وارد منزل می شدیم و اموال با ارزش را سرقت می کردیم.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را به مبلغ 12 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 530945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟