مظلوم نمایی برای تبرئه / مامور نمای مست در آبادان به دست و پا افتاده است

به گزارش رکنا، پسر جوانی که چند روز پیش در حالت غیر طبیعی خودش را به عنوان مأمور امنیتی جا زده بود و قصد ربودن یک شهروند را از جلوی درب منزلش داشت. اعلام ندامت پشیمانی که نکرد هیچ حامیانی پیدا کرده تا سرپوشی برکارهای زشتش بگذارد.

وقتی که در آبادان جای شاکی ومتهم عوض می شود

این پسر جوان می گوید:  از نفوذ بسیار بالایی برخوردار است و اکنون همه را در آبادان بسیج کرده تا کار ناپسند خود را پنهان کند و خود را بی گناه می داند.

حادثه ای در 5 دی ماه

در پی وقوع یک فقره درگیری که ساعت 1:30دقیقه بامداد 5دی ماه در منطقه کوی کارگر رخ داده بود مشخص شد که پسر جوانی اهل منطقه احمد آباد با پرایدش در حال پرسه زنی در یک کوچه بود که به مرد جوانی که جلوی در منزلش ایستاده بود گیر داده و خود را به عنوان یک نیروی امنیتی معرفی می کند که باسر و صدای این درگیری اهالی محل سر رسیده و زمانی که اهالی قصد متوقف کردن وی را داشتند .

این پسر جوان به اهالی کوی کارگر حمله ور می شود و قصد داشت که با خودرواش اهالی را زیر کند در نهایت اهالی سوییچ خودرو پسر جوان را برداشته و موفق به خاموش کردن خودروی وی شدند و سپس او را تحویل پلیس دادند.

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این پسر به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی به درب منزل یکی از اهالی منطقه ال22کوی کارگر آمده و به یک مردجوان که جلوی درب منزلشان ایستاده بود گیر میدهد و با لحنی کاملا بی ادبانه به مرد جوان که جلوی خانه اش ایستاده بود.

این مرد گفت که در کوچه چه می خواهی این پسر جوان خود را نیروی امنیتی معرفی کرده و به همسرم رد جوان گفت که تا شناسنامه یا عقدنامه شان را برایش از خانه بیاورد تا مطمئن شود این دو زن و شوهر هستند که مرد جوان از او کارت شناسایی معتبر خواستم.

مرد پراید سوار از خودرو پیاده شد و به سمت در منزل مرد جوان آمد و گفت سوار خودرو شو تا بگویم نیروی کجا هستم؟

مرد جوان گفت: مرد پراید سوار که دهانش بوی مشروبات الکلی می داد دستش را به سمت کمرش برد که من نیز برای جلوگیری از هرگونه اقدام خطرناک از جانب وی دو دستش را گرفتم که در این میان همسایه ها با شنیدن صدای داد و فریاد به کمکم آمده و متهم نیز برای رهایی از دستان مان مرتب خود را نیروی امنیتی معرفی می کرد و با من و همسایگان نیز درگیری پیدا کرد که در نهایت توانستیم وی را مهارکنیم و با پلیس تماس برقرار کرده و او را تحویل نیروهای پلیس دادیم .

پسر جوان که مرد مست ابتدا با اودرگیر شده بود گفت: متهم پس ازانتقال به کلانتری بعد24ساعت باقرار وثیقه آزاد شد  و با توجه به جرائم مشهود همچون مست بودن وی جعل عنوان نیروی امنیتی آن هم باتوجه به حساسیت موجود کشور و همچنین عربده کشی در منطقه و قصدبه زور سوارکردن بنده در خودرواش را داشت و باتوجه به برخی موارد پیش آمده در روزهای گذشته گویا جای متهم و شاکی عوض شده  که نمی دانم چرا وی حمایت برخی از افراد اقدام به شکایت از من و همسایگان کرده است فردی که دلیل نداشتن تعادل روانی در بازجویی هایش تناقض به کرار دیده می شود.

و باتوجه به اینکه ده ها نفر از اهالی کوی کارگر شاهد حرکات این فرد متخلف بودند وی با قیافه ای حق به جانب ابراز بیگناهی می کند.

که امیدواریم موضوع تخلفات مشهود این جوان مست در سطح عالی کشور پیگیری شود.

 با این فرد و موارد مشابه برابر مقرارت برخوردی قاطعانه صورت گیرد تا دیگر شاهد عرض اندام توسط اراذل و اوباش در سطح شهرستان و محله ها نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 530794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟