دسیسه مرد پلید برای زنان مسافر تهرانی /  یک زن علیرضا را می شناخت ! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 11 مهرماه امسال پرونده ای با عنوان سرقت از یک خانم جوان از کلانتری 106 نامجو برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: این خانم پس از حضور در پایگاه سوم، در خصوص روز وقوع حادثه اظهار کرد: ساعت 2 بعد از ظهر 10 مهر برای رفتن به خانه خواهرم، سوار یک دستگاه پژو 405 نقره ای شدم. راننده خودرو که مردی 50 ساله بود در مسیر به من چند شمش طلا نشان داد و گفت که قصد معاوضه شمش ها را با طلاهای همراهم دارد و به من پیشنهاد داد که اگر موافقم طلاهایم را به او بدهم و در عوض یک عدد از شمش ها را بگیرم. من که به رفتار او مشکوک بودم از این کار امتناع کردم. در ادامه مسیر به یک مکان خلوت رسیدیم و راننده خودرو را نگه داشت و رو به من کرد و با پرخاش و تهدید چاقو گفت که طلاهایم را به او دهم و من برای حفظ جانم این کار را کردم و طلاهایم را به ارزش حدود 10 میلیون تومان به او دادم. با پیاده کردن من از خودرو با سرعت متواری شد و من موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

چهری گفت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات موفق به شناسایی مالک خودروی پژو 405 شدند و زن میانسالی که صاحب خودرو بود با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 15 وی به پلیس آگاهی دعوت شد. وی در پایگاه سوم اعلام کرد، خودرو را در اختیار یکی از بستگانش به نام علیرضا 50 ساله قرار داده است تا برایش بفروشد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که علیرضا پیش تر به جرم کلاهبرداری دستگیر و سابقه کیفری دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم شناسایی و با دستور قضائی هنگامی که وی در حال خروج از خانه اش بود دستگیر شد، گفت: با انتقال متهم به پایگاه سوم وی علاوه بر سرقت طلاهای زن مسافر به 5 فقره سرقت مشابه در محدوده شرق تهران و محله نظام آباد اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اقرار صریح علیرضا به جرائم ارتکابی وی با دستور قضائی برای شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 530558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟