خودکشی پسر جوان پس از قتل دوست صمیمی در خمین / عذاب وجدان پس از سلاخی

 به گزارش رکنا،  صبح یکشنبه مردی با اورژانس شهرستان خمین تماس گرفت و مدعی شد که دوستش را به قتل رسانده و خودش نیز در آستانه مرگ است.

پس از این تماس، تیمی از امدادگران راهی آدرسی شدند که این مرد اعلام کرده بود و در آنجا خودرویی را دیدند که کنار جاده متوقف شده و راننده آن بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

تماس‌گیرنده سرنشین دیگر این خودرو بود که لباس‌هایش غرق خون بود و به‌شدت مجروح شده بود. این مرد به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت، در ادامه معلوم شد که جنایت از سوی او صورت گرفته است.

محمود خلجی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان این خبر گفت: با اعترافات فرد مصدوم مشخص شد که او دوست راننده بود که با وی اختلاف مالی داشته بود.

روز حادثه آنها از تهران به سمت یکی از استان‌های اطراف به‌راه افتاده بودند اما در بین راه و بر سر اختلافاتشان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و درنهایت متهم (فرد مصدوم) با چاقوی میوه‌خوری راننده را به قتل می‌رساند.

وی ادامه داد: این مرد بعد از ارتکاب قتل، از شدت پشیمانی و با هدف پایان دادن به زندگی به‌خودش نیز ضربه وارد می‌کند که بعد از گذشت دقایقی به‌علت درد زیادی که داشته با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک می‌کند. به گفته خلجی، در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضایی در حال سیر مراحل قانونی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟