عروس بی بند و بار به دوست شوهرش هم رحم نکرد / میثم در 23 سالگی بدبخت شد

به گزارش رکنا، حدسم درست بود چون همان جوان ناگهان راهم را سد کرد و در حال برگشت به خانه، در حالی که چاقویی در دست داشت با تهدید و توسل به زور کیف خالی را گرفت و سپس سوار بر موتورسیکلت قصد فرار داشت که در این لحظه دستپاچه شد و کنترل موتورسیکلت را از دست داد. او به شدت با جدول کنار خیابان برخورد کرد و دچار صدمه جدی شد.

من بلافاصله این سارق جوان را که به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان رساندم و با انجام معاینات اولیه مشخص شد او از ناحیه استخوان لگن و دست راست دچار شکستگی شده است. پیرمرد در دایره اجتماعی کلانتری افزود: موضوع را به خانواده جوان سارق اطلاع دادم و پدرش که آدم آبرومندی است سراسیمه خود را به بیمارستان رساند.

ادامه این ماجرا را از زبان پدر مرد جوان می خوانیم. او اظهار داشت: فرزندم از جوانی گرفتار رفیق بازی شد و دوستی با افراد ناباب او را از مسیر اصلی زندگی دور کرد. میثم در سن ۲۳ سالگی عاشق و دلباخته دختر خانمی به نام مینا شد که خانواده ای بی بند و بار داشت. من و مادرش هرچه گفتیم این دختر شایستگی تو را ندارد او نپذیرفت، قبول نکرد و حتی تهدید می کرد که اگر به خواسته اش نرسد دست به خودکشی خواهد زد. ما از ترس آبرویمان برای پسرم آستین بالا زدیم و به هر سختی که بود او را به خانه بخت فرستادیم. اما ۷ ماه بعد، یک روز او با وضعیتی به هم ریخته و در حالی که گریه می کرد به خانه آمد و گفت همسرش را به اتهام رابطه نامشروع با یکی از دوستانش دستگیر کرده اند.

میثم، عروسم را طلاق داد و من بیچاره هم با حقوق بازنشستگی به ناچار هزینه پرداخت مهریه را به طور اقساطی به گردن گرفتم. اما این شکست سنگین عاطفی و خیانتی که دوست میثم و همسرش در حق او کردند برای فرزندم خیلی گران تمام شد. متاسفانه میثم پس از مدتی به موادمخدر آلوده شد و امروز هم خبر آوردند که به اتهام سرقت دستگیر شده است. کاش جوان ها قدر خودشان را بدانند و با سرنوشت خود بازی نکنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟