دزد موتور 200 میلیون تومانی کیست؟ / پلیس تهران فاش کرد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سیدشمس الدین میرزکی" معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: در اوایل آبان ماه سال جاری مرد جوانی در تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی از به سرقت رفتن موتورسیکلت گرانقیمت خود ( تریل مسابقه ای کراس) به ارزش 200 میلیون تومان در پارکینگ محل سکونتش خبر داد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه پرونده با موضوع سرقت موتورسیکلت تشکیل و با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 14 تهرانجهت رسیدگی تخصصی به اداره هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد، گفت: در گام نخست تحقیقات پلیسی تصویری از سارق جوانی به دست آمد که با بررسی سوابق مجرمان حرفه ای هویت سارق به نام "اشکان" ساکن تهرانپارس دارای 18 فقره سابقه سرقت شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی قضایی سارق در یک عملیات ضربتی دستگیرشد عنوان داشت: سارق در اظهاراتش ضمن قبولی سرقت موتورسیکلت به کارآگاهان گفت : پس از سرقت، موتورسیکلت را در شهرستان کرج به مالخری به نام "مسعود32 ساله" فروختم و پول حاصل را صرف اعتیاد و خوشگذرانی کردم.

سرهنگ میرزکی با اشاره به دستگیری فرد مالخر در شهرستان کرج و اینکه وی در اعترافات خود بیان داشته که موتورسیکلت را به دونفر اهل شیراز فروخته است، گفت: کارآگاهان با انجام نیابت قضایی موفق به شناسایی و دستگیری خریداران موتور سیکلت و کشف موتور سیکلت سرقتی از آنها شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی گفت : با توجه به دستگیری سارق و 3نفر خریدار اموال مسروقه و اعتراف صریح آنها به جرم خود موتورسیکلت مکشوفه با هماهنگی قضایی تحویل مالباخته گردید و متهمان با صدور قرار قانونی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 527995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟