گفتگوی تلخ با قاتل تازه داماد که از اعدام به زندان بازگشت  + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 84.71M | مدت زمان ویدیو: 00:13:16

به گزارش رکنا،داغ شهادت هادی جوان دلاور برای پدر و مادر  وحشتناک بود، اما هم با این داغ کنار آمدند و هم کار بزرگی را کردند که شاید کار هر کس نیست.

هادی جوان دلاور مامور پلیس

چهارشنبه سوری سال 92

چهارشنبه سوری سال 92 بود که حادثه ای دردناک و تلخ برای هادی رقم خورد. مادرش گفت: چهارشنبه سوری بود و هادی باید شیفت می ماند به خانه زنگ زد و گفت کسی بیرون نرود چون اوضاع محله ها خوب نیست .ساعتی بعد به ما خبر دادند که هادی در خیابان سرسبیل نارنجکی از یک ساختمان به سمت سرش پرتاب کرده اند که به خاطر ضربه شدیدی که به سرش وارد شده بود او را به بیمارستان انتقال دادند.

مادر هادی در ادامه گفت: هادی 2 ماه در کما بود و تازه 2 ماه قبل از این حادثه تلخ عقد کرده بود 4 روز بهوش آمد اما مجدد به کما رفت و شهید شد.

مادر این شهید افزود: هادی تازه داماد بود که در 29 سالگی به درجه شهادت نائل آمد یک هفته بعد از آن حادثه تلخ فردی که هادی را مجروح کرده بود دستگیر شد.

گفتگو با متهم:

اسمت چیست و چند سال داری؟

آرش 24 ساله هستم

وقتی متوجه کاری که کردی شدی چه احساسی داشتی؟

از سال 92 زندان هستم و هنوز هم شوکه ام با وجود اینکه چند سال است از آن حادثه گذشته اما نمی توانم فراموش کنم

وقتی حکم قصاص صادر شد چه احساسی داشتی؟

به پایان زندگی رسیده بودم که از طرف خانواده ام متوجه حکم قصاص شدم شب ها خواب نداشتم تلاش می کردند تا رضایت بگیرند اما خانواده شهید فقط قصاص می خواستند.

پدر هادی در ادامه گفت: یکسال از شهادت هادی گذشته بود که فقط قصاص می خواستیم و حاصر به رضایت نبودیم و مدام با خودم فکر می کردم اگر او قصاص شود هادی من زنده نمی شود به همین خاطر با خانواده به این نتیجه رسیدیم که رضایت بدهیم تا جوان دیگر کشته نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 527368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟