دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در بابلسر

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان بابلسر که با فروش اینترنتی بلیط ۱۰۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی نیابت قضائی از مرجع قضائی تهران بزرگ مبنی بر مخفی شدن ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در استان ، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سردار میرفیضی گفت: در عملیات مشترکی از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و شهرستان بابلسر، متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با بیان این که متهمان با تشکیل سایتی جعلی با عنوان فروش بلیط اتوبوس‌های مسافربری از مردم کلاهبرداری می‌کردند، افزود: این ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از مردم در استان‌های مختلف کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران به مردم توصیه کرد: ضمن خودداری از اعتماد و خریداری کالا‌ها و خدمات از طریق پذیرنده‌های بانکی ناشناس در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، برای معاملات بانکی خود فقط از درگاه‌های مجاز بانکی استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟