11 زندانی در کرمانشاه آزاد شدند

به گزارش رکنا ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آزادی یازده زندانی با تلاش‌های مجموعه اوقاف استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : این یازده زندانی با پرداخت ۵۰ میلیون تومان از سوی اوقاف آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

او گفت : مبلغ آزادی این زندانیان از محل کمک‌های مردمی که پیش از این در قالب گلریزان آزادی زندانیان در آستان مبارک امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان جمع اوری شده بود، تامین شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: شیوه انتخاب این زندانیان به این نحو بوده که اولویت با آزادی آن دسته از زندانیانی بوده که به دلیل جرائم غیرعمد و با مبالغ ناچیزی در محکومیت به سر می‌برند.

صالحی با بیان اینکه امسال این دومین باری است که آزادی زندانیان را از محل کمک‌های جمع آوری شده در گلریزان در استان شاهد هستیم، گفت: پیش از این نیز به مناسبت عید غدیر شش نفر از زندانیان استان با پرداخت ۷۹ میلیون تومان وجه آزاد شده بودند.

او با بیان اینکه برخی از زندانیان جرائم غیرعمد به دلیل مبالغ ناچیز در زندان به سر می‌برند، گفت: این موضوع می‌طلبد تا خیرین بیشتر برای آزادی زندانیان اینچنینی به میدان بیایند.

صالحی گفت: در مجموعه اوقاف تلاش می‌شود تا با برگزاری گلریزان‌هایی نسبت به جمع آوری وجه برای آزادی زندانیان اقدام شود و امیدواریم بتوانیم گام مهمی در جهت آزادسازی زندانیان با جرائم غیرعمد ناچیز برداریم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟