به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری اظهار کرد: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه، 9 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، سراوان و زابل با هماهنگی های قضائی طی هفته گذشته این سارقان مسلح و تحت تعقیب را دستگیر کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: در این رابطه 6 دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتور سیکلت و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به 2 فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت، یک فقره سرقت به عنف منزل، 5 فقره سرقت به عنف تلفن همراه و 2 فقره سرقت به عنف کیف پول اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب حاوی 18 فشنگ جنگی و چند قبضه قمه و چاقو نیز کشف شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس استان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟