زندان برای 4 محکوم به آتش زدن عمدی کارخانه کک در طبس

به گزارش رکنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین زارع حسینی گفت: رای قطعی و لازم‌الاجرای ۴ محکوم به اِحراق عمدی و استفاده از شی آتش‌زا و اِعمال جرم خشن در پرونده کارخانه کک طبس که توسط شعبه ۴ دادگاه تجدیدنظر استان خراسان‌جنوبی تائید شده است روز‌های آینده اجرایی می‌شود.

او افزود: احکام صادره حبس برای ۴ نفر و بالای یک سال می‌باشد که دو نفر از این افراد روانه زندان می‌شوند و آرای حبس ۲ نفر دیگر به علت مداخله کمتر در موضوع پرونده به مدت ۴ سال معلق شده که در صورت ارتکاب جرمی در طی مدت تعلیق؛ رای آن‌ها اجرایی خواهد شد.

زارع‌حسینی با اشاره به جرم خشنی که در سنوات گذشته رخ داد و سال ۹۴ منجر به آتش‌سوزی خوردرو یکی از مدیران کک شد ادامه داد: در همان سال احراق عمدی تشخیص داده شد و این اَعمال خشونت‌آمیز با پرتاب سنگ به داخل جلسه هیئت مدیره کک؛ حمله به منزل یکی از مدیران این شرکت با شی آتش‌زا و نیز پرتاب شی آتش‌زا به منزل کارشناسان کک ادامه یافت تا اینکه در دام قانون گرفتار شدند.

او با اشاره به اینکه اگر کسی مطالبه‌ای دارد باید از مسیر قانونی پیگیری کند؛ تاکید کرد: طبس اَمن است و وظیفه ما حمایت از تولیدکننده و هرگاه بخواهند مدیرانی که باصلابت دنبال تولید بوده و اهل کار هستند را مورد حمله قرار دهند به طور یقین و جدی با خاطیان برخورد خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟