قهوه خانه مرد تهرانی خانه امن گنده لات ها بود

به گزارش رکنا،  معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از دستگیری 2 متهم که قهوه خانه خود را پاتوقی برای اراذل و اوباش، افراد مجرم اعم از سارق و مالخر تبدیل کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ "نادر مرادی" گفت: در پی اطلاع از اینکه متصدی قهوه خانه ای در غرب تهران واقع در محدوده خیابان مهرآباد جنوبی، واحد صنفی خود را پاتوقی برای تردد افراد مشکوک از جمله اراذل و اوباش، افراد مجرم، سارقان و فروشندگان مواد مخدر قرار داده است، بلافاصله تیمی از ماموران عملیاتی معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران، بررسی موضوع و انجام تحقیق در این خصوص را در دستور کار قرار دادند و به آدرس اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: چندین مرحله تحقیقات و مراقبت های ویژه انجام شد و در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که خبر صحت دارد و متصدی قهوه خانه که خود از افراد سابقه دار هست، واحد صنفی خود را عملاً تعطیل کرده و محل تردد و پاتوق افراد مشکوک قرار داده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متصدی و افراد حاضر در از این قهوه خانه گرفته شد.

مرادی بیان داشت: مراقبت های ویژه از پاتوق مجرمان ادامه داشت تا اینکه صبح روز گذشته هجدهم آذرماه تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی برای دستگیری متصدی قهوه خانه اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: در این عملیات پلیسی، متصدی قهوه خانه و یکی از مجرمان سابقه دار که در قهوه خانه به همراه یک قبضه سلاح سرد و تجهیزات دفاعی حضور داشت، دستگر شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه این واحد صنفی فاقد مجوز فعالیت و جواز کسب از مراجع ذیصلاح است، اضافه کرد: مراحل قانونی پلمپ قهوه خانه در دستور کار مأموران قرار دارد و هر دو متهم برای انجام تحقیقات به دادسرا معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟