مخفیگاه قاتل فراری لو رفت / در کرمان چه شد؟

به گزارش رکنا ، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

سرهنگ اصغر زاهدی در تشریح این خبر گفت: در پی قتل مسلحانه مردی 35 ساله در سال گذشته در یکی از استان های جنوبی و فراری شدن قاتل به سمت استان کرمان، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت .

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان با اشاره به اینکه ماموران با انجام کار اطلاعاتی پی بردند قاتل فراری در شهرستان کوهبنان مخفی شده است؛ بیان داشت: تیمی متشکل از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کوهبنان و استان کرمان پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 29 ساله را که پس از گذشت یک سال شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زاهدی تصریح کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف شخصی با مقتول و انجام قتل در حین نزاع و درگیری مسلحانه عنوان کرد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان در پایان با اشاره به اینکه این قاتل مسلح پس از دستگیری طی نیابت قضایی به استان مورد نظر برای معرفی به دستگاه قضائی و سیر مراحل قانونی فرستاده شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟