به گزارش رکنا، ساعت 11 صبح روز پنج شنبه 14 آذر امسال ماموران کلانتری 110 شهدا در جریان یک آدم ربایی عجیب در خیابان پیروزی قرار گرفتند و تیمی از ماموران به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

تیم پلیسی با حضور در صحنه جرم تحقیقات را از شاهدان آغاز کرد و در بررسی های ابتدایی مشخص شد که دو پسر 20 ساله اقدام به سرقت خودروی پژو 206 صندوق دار کرده اند و دو زن 37 و 55 ساله همراه یک دختر 4 ساله که داخل خودرو بودند نیز ربوده شده اند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که ناگهان مرد جوانی با مراجعه به ماموران ادعا کرد که صاحب خودروی سرقتی است که خانواده اش را دزدان خشن ربوده اند.

همین کافی بود تا از مرد جوان تحقیق شود. وی به ماموران گفت: همراه دختر، همسر، مادر و خواهرزنم سوار بر خودرو بودیم، مادرزنم ساعتی قبل پس از عمل آنژیوی قلب از بیمارستان ترخیص شد و برای گرفتن جواب سونوگرافی به خیابان پیروزی آمدیم که من و همسرم برای گرفتن جواب سونوگرافی از خودرو پیاده شدیم، سوئیچ روی فرمان بود و شیشه ها بالا که به سمت مرکز سونوگرافی رفتیم.

وی افزود: در حالی که جواب سونوگرافی را گرفته بودیم به خیابان آمدیم که متوجه شدیم خودرو به سرقت رفته در حالی که خانواده همسرم داخل ماشین بودند.

ماموران در گام بعدی پی بردند که دو سارق جوان برای اجرای نقشه شان ابتدا با قمه اقدام به شکستن شیشه های خودرو کرده اند و سپس سوار بر خودرو دست به سرقت زده اند.

طرح مهار

بدین ترتیب شماره پلاک خودروی سرقتی در اختیار تیم های گشتی و سامانه پلیس قرار گرفت و ماموران طرح مهار و دستگیری آدم رباها را در دستور کار خود قرار دادند که پس از دقایقی مشخص شد دزدان، خانواده صاحب خودرو را به دلیل این که مانع از حرکتشان شده بودند در خیابان عارف شمالی از خودرو پیاده کردند و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) به مسیر فرار خود ادامه دادند.

ردیابی ها ادامه داشت تا این که تیم گشتی موتور سوار پلیس دزدان را سوار بر خودرو مشاهده می کند که سارقان خشن با سرعت مامور پلیس را زیر می گیرند و با مجروح کردن مامور جوان از محل دور می شوند.

تجسس ها ادامه داشت تا این که ماموران گشت پلیس خودروی پژو 206 صندوق داری را مشاهده کردند که راننده و سرنشین آن رفتارهای مرموزانه ای داشتند و دستور ایست را برای آن ها صادر کردند و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شود تا این که دزدان در زمان فرار با یک خودروی نیسان آبی رنگ تصادف کردند و متوقف شدند.

در این مرحله ماموران موفق به دستگیری یکی از آدم رباها شدند اما همدست وی توانست فرار کند که در بررسی های دقیق مشخص شد دزدان دو مامور پلیس و یک عابر را مجروح و با شش خودروی دیگر نیز تصادف کرده اند.

خانواده نجات یافته از دست آدم ربایان نیز در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که از سوی متهمان تهدید به مرگ شده اند.

سارق 20 ساله نیز ادعا کرد که چند روز قبل از یکی از شهرستان های اطراف به تهران آمده و سابقه دار است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دزد فراری این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟