مرد مرموز تهرانی تا دندان مسلح بود !/ پلیس امنیت فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول محبت" با اعلام این خبر، گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان جنوب تهران مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان نیروهای نظامی و انتظامی از آنها به طرق مختلف اخاذی کرده است، تحقیق و بررسی گزارش اعلامی برای شناسایی و دستگیری این فرد جاعل در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی بیان داشت: در بررسی و پایش اطلاعاتی، مشخص شد متهم فردی سابقه دار و آشنا با ماموریت های نیرو های انتظامی بوده و در طول این مدت با جعل مهر و اوراق نظامی به طرز ماهرانه ای اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از تعدادی از کسبه و بازاریان و شهروندان ساکن در محله خانی آباد شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرارگرفت و در نهایت با دستور قاضی پرونده تلاش برای دستگیری این فرد جاعل، در اولویت کاری ماموران قرار گرفت.

محبت تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان میعاد، بامداد روز گذشته سیزدهم آذر ماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه شبه سلاح (تفنگ بادی 4 ونیم) که با تغییر در ظاهر سلاح به شکل کلاشینکف دیده می شود، یک قبضه شبه سلاح (فندکی) کمری، 2جلد گاز اشک آور و یک جلد دستبند، یک عدد شوکر، تعداد 7 عدد فشنگ مشقی، تعداد کثیری اوراق و مدارک مربوط به سازمان های دولتی و غیره کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 7 تن از وی مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: تحقیق و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: متهم به همراه آلات و ادوات و اوراق کشف شده برای ادامه رسیدگی به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟