به گزارش رکنا، سرهنگ پرویز حسینی فر ، افزود: در شامگاه یازدهم آذرماه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی توسط ۴ جوان شرور با استفاده از سلاح سرد در محدوده خیابان صالحی به کلانتری شهر ری اعلام شد و بلافاصله تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

کلانتر محله شهر ری عنوان کرد: یا حضور ماموران در محل و مشاهده درگیری بین چهار جوان ببلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و موفق شدند ۳ تن از افراد شرور را دستگیر ولی یکی از متمهان با استفاده از خودروی که در همان نزدیکی پارک کرده بود، از محل گریخت.

وی با اشاره به اینکه پلاک انتظامی خودروی متهم به کلیه کلانتری های اعلام شد، عنوان کرد: تعقیب متهم چهارم پرونده توسط سایر تیم گشت انتظامی منطقه آغاز و ماموران گشت کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم موفق شدند خودروی پژو پارس سفید رنگ متهم را در گشت زنی های هدفمند مشاهده کند و بلافاصبه دستور ایست و توقف آن را صادر کردند.

رئیس کلانتری شهر ری با اشاره به اینکه متهم با دیدن گشت انتظامی کلانتری عبدالعظیم به سرعت افزود و سعی می کرد با حرکت های مخاطره آمیز از محل فرار گند، اظهار داشت: هنگام فرار متهم به ۳ خودروی پارک شده در کنار خیابان آسیب رساند. در نهایت ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت بیشتر در یک عملیات ضربتی موفق شدند خودروی متهم را متوقف و متهم را قبل از متواری شدن دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مالکان خودروها شناسایی و هر سه مالک از متهمان شکایت کردند، ادامه داد: این ۴ شرور پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟