حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش رکنا، درپی به شهادت رسیدن یک مأمور پلیس درشهرستان شادگان صبح امروز شاهدان عینی اظهار داشتند که قاتل یک شهروند شادگانی است که گویا مأمورین خودروی قاتل را متوقف می کنند وهمین امر باعث درگیری میان قاتل و مأموری که به شهادت رسیده می شود.

این شاهدان در ادامه گفتند، قاتل ابتدا با چاقو اسلحه کلاشینکف را از سرباز گرفته و سپس مامور انتظامی را به شهادت می رساند. سپس ۲ شهروند که قصد عبور از محل حادثه را داشتند و می خواستند با قاتل برخورد کنند نیز هدف گلوله قرار گرفته و متأسفانه این تیراندازی موجب مرگ یکی از آنها می شود.

قاتل سپس به سوی سرباز نیروی انتظامی تیراندازی می کند و او را مجروح کرده و قصد فرار از معرکه را دارد که ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و با وی درگیر می شوند.

در ادامه پس از زخمی کردن قاتل توسط ماموران وی دستگیر می شود اما همدستش از معرکه می گریزد.

متهم دربازجویی به تیراندازی به سمت مأمورین و شهروندان شادگانی اعتراف کرده و علت درگیری خونین را برخورد بد و چند باره پلیس کشته شده اعلام می کند و ادعا می کند مامور پلیس چندین بار به دلایل مختلف او را متوقف نموده وصبح امروز نیز بدون دلیل خودرویش رامتوقف کرده است که همین امر باعث شده تا از کوره در برود و دست به این جنایت بزند. ادعاهای این فرد تأییدنشده وموضوع در رابطه با ابعاد این جنایت در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 522881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟