بازداشت عاملان آتش زدن 2 فروشگاه زنجیره ای در کرج

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این استان عوامل اصلی به آتش کشیدن ۲ فروشگاه‌ زنجیره ای منطقه کیانمهر کرج دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان افزود: به دنبال اعتراض های مردمی در زمینه تغییر قیمت بنزین، عده ای خود فروخته و عامل بیگانه دست به اغتشاش خیابانی و چپاول اموال عمومی و خصوصی زدند که تعدادی از این اغتشاشگران در منطقه کیانمهر کرج با حمله به فروشگاه های زنجیره ای اجناس این فروشگاه ها را به سرقت بردند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با اقدامات اطلاعاتی پیچیده موفق به شناسایی سه نفر از عناصر اصلی اغتشاش های منطقه کیانمهر شده و با هماهنگی مقام قضایی در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.

این متهمان افزون بر تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی از این تحرکات سوء استفاده کرده و به مراکز خرید و فروشگاه های رفاه و امیران حمله ور شده و اجناس را به سرقت بردند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: بررسی ماموران حاکی از گرایش و وابستگی این افراد به عناصر سلطنت طلب است که با هدف غارت اموال عمومی و ناامن کردن فضای جامعه به تخریب ، سرقت اجناس و آتش زدن فروشگاه ها پرداختند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه که در جریان اغتشاشات به سرقت رفته بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین امنیت با شناسایی عوامل اصلی نا آرامی های اخیر با شدت با این گونه افراد برخوردمی کند.

در پی تغییر قیمت و سهمیه بندی بنزین تعدادی از مردم استان البرز دست به اعتراض آرام زدند که برخی افراد معاند رنگ و بوی اغتشاش و آشوب به این اعتراض ها بخشیدند و خسارات زیادی به بار آوردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟