به گزارش رکنا، سردار محمد مهدیان نسب با بیان این که همکاری مردم با پلیس در خصوص معرفی و دستگیری اغتشاشگران جای قدردانی دارد، اظهار داشت: ۱۷ نفر از عوامل اصلی آشوبگران (لیدر) در نا آرامی های اخیر در استان لرستان دستگیر شدند.

وی، گفت: در پی اعتراضات هفته گذشته در خصوص طرح سهمیه بندی سوخت و سوء استفاده عده ای فرصت طلب که تخریب اموال عمومی و نا امنی را به همراه داشت شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لرستان، افزود : ماموران با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و هماهنگی قضائی ۱۷ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات (لیدر) را شناسایی و طی عملیات های غافلگیرانه آنها را در سطح استان دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب با بیان این که همکاری مردم با پلیس در خصوص معرفی و دستگیری اغتشاشگران جای قدردانی دارد، گفت: نیروی انتظامی مجاهدانه و صادقانه در برقراری نظم و امنیت تلاش می کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی، گفت: چراغ راهنمای ما مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رمز ایستادگی در مقابل دشمنان، بصیرت و آمادگی است و مدافعان حریم ولایت در کنار دیگر نیروهای امنیتی اجازه هرگونه فعالیت بیشتر را از آشوبگران گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟