به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه کتاب مازندران با اشاره به وضعیت امنیت در سطح استان مازندران گفت: با وجود برخی از اغتشاشات وشلوغ های اخیر درروز شنبه خوشبختانه با هوشمندی و درایت مردم امنیت در کل شهرهای مازندران برقرار است چرا که خود مردم تولیدکننده و مطالبه گر امنیت در سطح جامعه هستند و پلیس نیز به عنوان حامی در کنار مردم پاسخگوی مطالبات مردمی در صحنه قرار گرفت از این رو امنیت و آرامش با کمک مردم به درستی در کل استان مازندران برقرار است.

وی افزود:مردم در همان ساعات اولیه متوجه این فتنه و دسیسه های دشمنان شدند که می خواهند به نوعی از فرصت پیش آمده سواستفاده کنند لذا با همکاری پلیس شناسایی افراد هنجار شکن و لیدرها صورت گرفت .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری لیدرها و اغتشاشگران در سطح استان تصریح کرد: افرادی که به نوعی در سطح استان لیدر و هنجار شکن در این اغتشاشات بودند با کمک مردم شناسایی و دستگیر شدند که پس تعیین و تکلیف قضایی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گفته میرفیضی در بحث تعیین تکلیف لیدرها و هنجارشکنان تعدادی با تذکر، ارشاد و تعهد آزاد شدند و تعدادی نیز در اختیار دستگاه قضا هستند که باید تعیین تکلیف قضایی شوند .

این مسئول در پایان از مساعدت و هوشمندی مردم مازندران در فروکش کردن اغتشاشات در ساعات اولیه قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 519838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟