دستگیری 4 سارق جوان در سمنان / اعتراف به 232 سرقت در 3 استان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: چهار جوان عضو باند سرقت به ۲۳۲ فقره دزدی سیم و کابل شبکه برق در استان‌های سمنان، تهران و مازندران اعتراف کردند.

سرهنگ عبداله حسنی روز شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: در پی دریافت شکایت از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان مبنی بر سرقت سیم و کابل شبکه برق و با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری‌های جدی پلیس در این باره آغاز شد.

وی با اشاره به بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سمنان، بیان کرد: بررسی‌ها مشخص کرد، چند جوان با نصب پلاک جعلی بر روی خودروهای پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پراید مرتکب سرقت شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: مالک یکی از خودروها در جمع بندی داده‌های به دست آمده، شناسایی و در اقدامی هماهنگ در تهران دستگیر شد، متهم پس از دستگیری و انتقال به آگاهی، تحت بازجویی قرارگرفت و با مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود.

حسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۳۲ فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق با همکاری سه تن از دوستان در استان‌های سمنان، مازندران و تهران اعتراف کرد، افزود: سه جوان سارق اعضای این باند دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بر اساس آمارهای منتشر شده ریشه ۷۰ درصد انواع سرقت و دیگر مشکلات خطرناک اجتماعی در استان سمنان، اعتیاد سارقان به مواد مخدر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟