موبایل قاپ 18 ساله با همدستش در تهران رکورد زد

به گزارش رکنا،  رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری راکب موتورسیکلتی با 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم اقرار کرد: با همدستش روزی 6 الی 10 موبایل سرقت می کردیم.

سرهنگ "جهانشاه تیموری"  گفت: ساعت 21:00 شب نوزدهم آبان ماه تیم گشت انتظامی کلانتری در حال گشت زنی در محدوده خیابان امین حضور بودند که مشاهده می کنند ترک نشین موتورسیکلتی از داخل یک دستگاه خودروی سواری آموزش رانندگی که شیشه های خودرو پایین بودف یک دستگاه گوشی همراه سرقت و خلاف جهت حرکت خودروها از محل گریختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله گشت انتظامی کلانتری به تعقیب موتورسواران پرداختند و راکب موتورسیکلت که با سرعت بالایی در حال متواری شدن بود، بعد از طی مسافتی تعادل خود را از دست داده و به زمین برخورد کردند.

وی تصریح کرد: به علت تاریکی هوا و شلوی جمعیت ترک نشین موتورسیکلت از محل متواری ولی ماموران کلانتری موفق شدند راکب موتورسیکلت را دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل کنند.

تیموری با اشاره به اینکه متهم 18 ساله و تعدادی گوشی سرقتی از جمله موبایل راننده خودروی آموزش رانندگی کشف شد، افزود: متهم در کلانتری اظهار داشت: به همراه همدستش روزی 6 الی 10 گوشی همراه از شهروندان سرقت می کردیم و به مالخری در مرکز شهر به قیمت 500الی 800 هزار تومان می فروخیتم و مبلغ به دست آمده را به طور مساوی تقسیم می کردیم.

کلانتر محله نبرد با اشاره به اینکه متهم تا کنون به 30 فقره سرقت اعتراف کرده است، گفت: تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند.

وی ابراز داشت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان در ساعت های اولیه صبح که شهروندان به محل کارهشان مراجعه می کنند و در ساعت های پایانی شب که خسته از محل کارشان به منزل مراجعه می کنند، گوشی هایشان توسط متهمان سرقت شده است.

این مقام انتظامی به شهروندان تاکید کرد: از مکالمه تلفنی به دراز مدت به ویژه در ساعت های شلوغی تردد شهروندان دوری کنید. و دقت کافی در مراقبت از اموال شخصی داشته باشید.

تیموری در انتها افزود: شناسایی همدست متهم و سایر مال باختگان در دستور کار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟