خائن بودن زن تهرانی به شوهرش چه پشت پرده ای داشت؟

جوان 35 ساله ای که در تلگرام برای زوج های جوان مزاحمت ایجاد می کرد تا روابط خانواده ها را متلاش کند توسط پلیس فتا تهران دستگیر شد.

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که ایجاد مزاحمت به زوجین در صدد متلاشی کردن بنیان خانواده آنان داشت.

 سرهنگ "تورج کاظمی" در تشریح این خبر، گفت: زن و شوهر جوانی به پلیس فتا مراجعه و ضمن طرح شکایتی، اظهار کردند: فردی ناشناسی در شبکه اجتماعی تلگرام مطالبی کذب علیه آنها درج می کند و زوجین را به خیانت علیه یکدیگر متهم می کند که این امر باعث بروز اختلاف وسوء ظن و بر هم خوردن روابط خانوادگی آنها شده است.

رئیس پلیس فتا عنوان کرد: با طرح شکایت از سوی زوج جوان تحقیقات پلیس آغاز و زوجین در اظهارات مشابهی بیان داشتند: با هیچ یک از اقوام و دوستان مشکلی ندارند و به فرد خاصی مظنون نمی باشند.

کاظمی ابراز داشت: کارآگاهان پلیس فتا در تحقیقات پلیسی، مردی 35 ساله و ساکن غرب پایتخت را شناسایی که در گام بعدی تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم در همسایگی شاکیان سکونت دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دستور قضائی، متهم پرونده دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفت، گفت: متهم اظهار داشت: با زوجین که در همسایگی آن ها سکونت دارد به علت عدم پرداخت هزینه های مجتمع مسکونی درگیری لفظی و کدورت داشته که با انتشار مطالب کذب در صدد انتقام جوئی و فروپاشی کیان خانواده شاکیان برآمده است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و اعتراف صریح متهم ، متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟