دستگیری شرور مسلح فراری در زاهدان / پاتک پلیس به محله کریم آباد

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی زاهدان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان شرور مسلحی که با تیراندازی در یک نزاع دسته جمعی موجب مجروحیت تعدادی از شهروندان شده بود دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری روز یکشنبه در این‌باره اظهار داشت: درپی وقوع یک مورد تیراندازی و نزاع مسلحانه در ۱۲ خرداد سالجاری در یکی از محلات شهر زاهدان که طی آن علاوه بر مجروح شدن چند شهروند، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی محل شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات فنی صورت گرفته توسط پلیس، شرور مسلحی که عامل اصلی این ناامنی شده بود، شناسایی که با توجه به متواری بودن این شرور و نامشخص بودن مخفیگاهش تلاش برای دستگیری وی ادامه یافت.

فرمانده انتظامی زاهدان افزود: سرانجام ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را در محله کریم آباد زاهدان شناسایی و روز گذشته با رعایت تمامی جوانب احتیاط طی هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی تاکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ‌وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با اینگونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟