هیات سازمان بازرسی در مجموعه فرهنگی شهرآرا مستقر شد

به گزارش رکنا، محمد رضا میرزاده روز چهارشنبه افزود: استقرار این هیات در موسسه شهرآرا بر اساس برنامه ریزیهای از پیش تعیین شده بازرسی کل خراسان رضوی صورت گرفته است و ارتباطی با بازداشت‌های اخیر در این مجموعه ندارد.

پیش از این عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص این بازداشت‌ها گفته بود: طبق اساسنامه، شهرآرا باید به عنوان یک روزنامه فعالیت و برای انتشار تک تک ضمائم نیز مجوزهای لازم را اخذ می‌کرد که متاسفانه در سال های گذشته نوعی انحصار برای روزنامه شهرآرا ایجاد شد و فعالیت های غیرمطبوعاتی به آن محول شد که شورای پنجم تلاش کرد این انحصارها باطل شود اما در عمل همچنان انحصار باقی ماند.

شهناز رمارم با بیان اینکه در سال ۹۷ نیز در این باره تذکر رسمی و قانونی به شهردار مشهد داده است افزود: بودجه شهرآرا در سال ۹۷ بیش از ۸۰ درصد انحراف داشت که قابل تامل بود و متاسفانه در این باره توجه لازم انجام نشد.

مجید خرمی، مدیر مسئول و هفت نفر از مدیران و دست اندرکاران موسسه فرهنگی شهرآرا از دوم آبان ماه به اتهامات مالی در بازداشت به سر می برند.

نشریه "شهرآرا" با صاحب امتیازی شهرداری مشهد تا سال ۱۳۷۶ به صورت هفته‌نامه و به‌ طور رایگان برای شهروندان مشهد منتشر می‌شد اما از خرداد ۱۳۸۸ انتشار آن در قالب روزنامه آغاز شد.

این روزنامه هم‌اکنون به قیمت هفت هزار ریال هر روز صبح در دکه‌های روزنامه‌ فروشی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد عرضه می‌شود.

میلان، شهربانو، کوله پشتی، پلخمون و مترو از ضمائم جدید روزنامه شهرآرا هستند که طی ۲ سال گذشته به صورت پیوسته به چاپ رسیده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟