دستگیری 4 سارق میلیاردی طلا و جواهرات در یاسوج

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری چهار سارق طلا و جواهر و دو مالخر در یاسوج خبر داد و گفت: این افراد به بیش از ۱۵ میلیارد ریال سرقت طلا و جواهر اعتراف کردند.

 سردار مهدی انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری چهار سارق طلا و جواهر و دو مالخر در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های اولیه جرم انتسابی خود را انکار کردند اما در نهایت با ارائه اسناد و مدارک توسط پلیس، به چهار فقره سرقت منازل به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال طلا و جواهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات این حادثه، افزود: در پی چندین فقره سرقت منازل در شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

انصاری عنوان کرد: پلیس آگاهی استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و تخصصی، چهار سارق و دو مالخر را شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه این افراد از استان‌های همجوار بودند، گفت: سارقان پس از چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی توسط پلیس کهگیلویه و بویراحمد، به صورت جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک و یا اطلاع از اقدام این گونه افراد بلافاصله با سامانه پلیسی 110 تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟