حجم ویدیو: 2.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش رکنا، مازیار محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در واکنش به پخش یکسری اخبار و فیلم در مورد ضرب و شتم و درگیری بین پرسنل بیمارستان رضوانشهر با بیمار و همراه او اظهار داشت: این ماجرا در تاریخ ۱۴ فروردین امسال اتفاق افتاده و حتی مراجع ذی‌صلاح قضایی در مورد آن احکامی اولیه هم صادر کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه انتشار فیلم و اخبار مربوط به اتفاق بیمارستان رضوانشهر بعد از حدود ۷ ماه از زمان وقوع حادثه کمی سؤال برانگیز است عنوان کرد: در همان برهه از زمان که این اتفاق رخ داد پرونده و تمامی مستندات به مقام انتظامی و مقام ذی‌صلاح قضایی فرستاده شده است.

محمدی بررسی پرونده درگیری پیش‌آمده در بیمارستان رضوانشهر و صدور یکسری احکام اولیه توسط دستگاه قضایی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این‌گونه اتفاقات به هیچ عنوان مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی نیست، اما بحث اینجا است که چرا و به چه علت هم‌اینک شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار فیلم آن کرده‌اند.

او سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان گیلان را نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این سفر به طور قطع برای استان گیلان و حوزه بهداشت و درمان استان فایده‌ها و برکات بسیار فراوانی خواهد داشت به طوری‌که با حضور وزیر بهداشت و درمان و هیئت همراه برنامه‌های خوبی برای گیلان تدارک دیده شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه انگار برخی درصدد تلخ کردن حلاوت و شیرینی این سفر پربار در بین مردم استان گیلان هستند اظهار داشت: ایجاد تشویش در بین اذهان عمومی و یا بدبین کردن مردم نسبت به خدمتگزارانشان در مجموعه وسیع بهداشت و درمان استان گیلان درست نیست.

از ساعات گذشته یکسری فیلم و مطلب در مورد بروز یک درگیری و ایراد ضرب و شتم بین پرسنل بیمارستان رضوانشهر با یک بیمار و همراهش منتشر شده است و متعاقباً تعدادی از شبکه‌ها در فضای مجازی نیز به ابعاد آن پرداخته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟