سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: ساعت 5 عصر روز گذشته سوم آبان ماه ماموران کلانتری 113 بازار هنگام گشت زنی در محدوده خیابان مولوی به جوان موتورسیکلتی برخورد کردند که فاقد پلاک بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستور توقف موتورسیکلت از سوی گشت انتظامی کلانتری بازار اعلام شد، افزود: موتورسوار بدون توجه به فرمان های پلیسی، بر سرعت خود افزوده و سعی کرد از محل متواری شود.

وی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند، موتورسیکلت را متوقف و راکب آن را دستگیر و در بررسی های بیشتر 16 دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف کنند.

کلانتر هفتم پایتخت ابراز داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری بازار به 20 فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت که به صورت انفرادی سرقت می کرده است.

وی در ادامه اعترافات خود گفت: از غفلت و مکالمه طولانی رهگذران سوءاستفاده و زمانی که فرصت را مناسب می دید تلفن رهگذران را قاپیده و از محل متواری می شده است.

سرهنگ جلیلیان در انتها با اشاره به اینکه متهم به سرقت گوشی ها در محدوده بازار و خیابان های خانی آباد و هرندی اعتراف کرد، افزود: با کشف جزئیات پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟