سارق حرفه ای سمنان از سقف موبایل فروشی ها نفوذ می کرد+ تصاویر

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای که سقف یک مغازه موبایل‌فروشی را سوراخ و سرقت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسنی، از دستگیری سارقی که با سوراخ کردن سقف یک باب موبایل‌فروشی در شاهرود، به سرقت تعداد زیادی گوشی تلفن همراه اقدام کرده بود، توسط کارآگاهان زبده مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان شاهرود خبر داد.

سارق موبایل فرشی سمنان

وی افزود: این سارق ۲۴ ساله و غیربومی، مردادماه گذشته با یک دستگاه خودرو ضمن حضور در شاهرود و شناسایی محل سرقت، نیمه‌شب با سوراخ کردن سقف وارد مغازه شده و به سرقت گوشی‌های تلفن همراه اقدام کرده و از شهرستان متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به چند ماه کار اطلاعاتی و بهره‌جویی از فنون نوین پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شاهرود گفت: سارق درنهایت دریکی از شهر‌های استان خراسان رضوی شناسایی و با اعزام تیم‌های ویژه پلیس، در مخفیگاهش پیش از هر اقدامی دستگیر شد.

حسنی از انتقال متهم و اعتراف صریح وی به بزه انتسابی گفت و افزود: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و با تکمیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟