به گزارش رکنا، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که یک مرد کانزاسی به جرم نگهداری و انتشار ۴۴ هزار تصویر مستهجن از کودکان توسط قاضی فدرال به بیش از ۸ سال زندان محکوم شده است.

رابرت ویک، جوانی ۳۳ ساله در ماه می‌ به جرم نگهداری و ذخیره ۵۰۰ فیلم هرزه نگارانه کودکان و انتشار آنان در شبکه‌های اجتماعی مجرم شناخته شد.

سوابق دادگاه نشان می‌دهد که در آگوست ۲۰۱۴ یک افسر وظیفه فدرال، آدرس فردی مظنون را شناسایی کرد که با استفاده از نسخه اصلاح شده از یک نرم افزار به رایانه‌های شخصی اجازه می‌داد تا فیلم‌های مستهجن را بدون سرور مرکزی منتشر کنند.

بعد از شناسایی مظنون ماموران اجرای قانون در ماه نوامبر آدرس محل سکونت او را پیدا کردند. فرد مظنون خود به نگهداری فیلم و تصاویر مستهجن کودکان و انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعتراف کرد.

نیوزویک نوشت، معاون رئیس مرکز کودکان مفقود شده و کودکانی مورد بهره برداری جنسی قرار می‌گیرند گفت، مطمئناً تصاویر کودکانی که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند بسیار زیاد است.

فرد مظنون تصاویر و فیلم‌های ۲۰ کودک را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و دادگاه فدرال پرداخت ۴۰ هزار دلار را به عنوان جریمه برای او در نظر گرفته است.

انتشار تصاویر و فیلم‌های هرزه نگارانه از کودکان معضلی در جامعه آمریکا به شمار می‌آید که سال به سال روندی رو به رشد از خود نشان می‌دهد. در این تجارت کثیف سالانه شماری بسیاری از کودکان قربانی بهره برداری جنسی قرار می‌گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟